Friday, October 7, 2016

A Post With Brief Adult Content

I hope that I will be able to get a job at the place where I am working as a temporary worker. It is not the most exciting job, but I like the atmosphere. The brewery makes very good beers. I also want to have a steady job so that I can afford a place of my own where I can live. I also want to be able to get online more often in order to post more frequently on my blog and to answer my emails more often. I wish I could find a job where I could use my skills in writing, speaking languages and sucking cocks.

Я надеюсь, что я смогу получить работу на месте, где я работаю в качестве временного работника. Это не самая захватывающая работа, но мне нравится атмосфера. Пивоваренный завод делает очень хорошие сорта пива. Я также хочу, чтобы иметь постоянную работу, так что я могу позволить себе место моей, где я могу жить. Я также хочу, чтобы иметь возможность получить в Интернете чаще, чтобы размещать более часто на своем блоге и отвечать на мои электронные письма чаще. Я хотел бы найти работу, где я мог бы использовать свои навыки в письменной форме, говоря языками и сосание петухи.

Mam nadzieję, że uda mi się dostać pracę w miejscu, gdzie pracuję jako pracownik tymczasowy. To nie jest najbardziej ekscytująca praca, ale podoba mi się atmosfera. Browar sprawia bardzo dobre piwo. Ja też chcę mieć stałą pracę tak, że mogę sobie pozwolić na własne miejsce, gdzie mogę żyć. Ja też chcę być w stanie uzyskać w Internecie coraz częściej w celu publikowania częściej na moim blogu i częściej odpowiedzieć na moje e-maile. Chciałabym znaleźć pracę, gdzie mogę wykorzystać moje umiejętności w zakresie pisania, mówienia językami i ssące kurki.

Sper că voi fi capabil de a obține un loc de muncă la locul unde lucrez ca un lucrător temporar. Nu este treaba cea mai interesantă, dar îmi place atmosfera. Fabrica de bere face beri foarte bune. De asemenea, doresc să aibă un loc de muncă stabil, astfel încât îmi pot permite un loc al meu unde pot trăi. De asemenea, doresc să fie capabil de a obține online de mai multe ori pentru a posta mai frecvent pe blog-ul meu și pentru a răspunde la e-mailurile mele mai des. Aș vrea să pot găsi un loc de muncă în cazul în care am putea folosi abilitățile mele în scris, vorbind limbi și supt cocoșilor.


No comments:

Post a Comment