Saturday, November 25, 2017

A Prejudice I Have (Adult Content Included)

I am not sure when my distrust of the police started. I cannot remember a time when I thought that the police were people that I could trust. I grew up in a small town. I cannot recall any incident that caused me not to trust them. I just never thought that the police were there "to protect and to serve." This was before I had ever been arrested or harassed by police officers. I know that there are police officers who can be trusted, but if one approaches me and speaks to me my initial reaction is not positive. This is true even when I have not done anything illegal. This may be prejudice. It is not something that I can easily overcome. There are police officers who want to keep people safe. Whenever i see a police officer approaching me my first impulse is to run. I do not do this. I try to be civil, but I have difficulty doing this. I do fantasize about giving a police officer a blow job to keep from being arrested, but this will remain a fantasy. I do not know if I would really want to do it : although, it is true that I only give blow jobs to men who want to put their cocks in my mouth.

Я не уверен, когда мое недоверие к полиции началось. Я не могу вспомнить время, когда я думал, что полиция - это люди, которым я могу доверять. Я вырос в маленьком городке. Я не могу вспомнить ни одного случая, из-за которого я не доверял им. Я просто не думал, что полиция там «защищает и служит». Это было до того, как меня арестовали или преследовали сотрудники полиции. Я знаю, что есть полицейские, которым можно доверять, но если кто-то подходит ко мне и говорит со мной, моя первоначальная реакция не является положительной. Это верно, даже если я не сделал ничего незаконного. Это может быть предрассудком. Это не то, что я могу легко преодолеть. Есть полицейские, которые хотят держать людей в безопасности. Всякий раз, когда я вижу, как полицейский приближается ко мне, мой первый импульс - бежать. Я не делаю это. Я стараюсь быть гражданским, но мне трудно это делать. Я фантазирую о том, чтобы дать полицейскому минет, чтобы не быть арестованным, но это останется фантазией. Я не знаю, хочу ли я действительно это сделать: хотя, правда, я только даю ударные работы мужчинам, которые хотят положить их петухи в рот.

Nisem prepričan, kdaj se je začelo moje nezaupanje v policijo. Ne spomnim se časa, ko sem mislil, da so policija ljudje, ki jim lahko zaupam. Odrasel sem v majhnem mestu. Ne morem se spomniti nobenega incidenta, zaradi katerega nisem zaupal. Nikoli nisem mislil, da je policija tam "zaščititi in služiti". To je bilo preden so me policisti policijo že aretirali ali nadlegovali. Vem, da obstaja policist, ki mu lahko zaupate, če pa se mi približuje in govori, moj začetni odziv ni pozitiven. To velja tudi, če nisem naredil ničesar nezakonitega. To je lahko škodljivo. To ni nekaj, kar lahko zlahka premagam. Obstajajo policisti, ki želijo varovati ljudi. Kadarkoli vidim policajca, ki se mi približuje, je moj prvi impulz tekel. Ne delam tega. Poskušam biti civilen, vendar imam težave s tem. Fantazijo o tem, da bi policistu dalo udarec, da ne bi bil aretiran, vendar bo to ostalo fantazija. Ne vem, če bi resnično želel to storiti: čeprav je res, da sem samo dala blow blow delovnih mest za moške, ki želijo dati svoje pipe v mojih ustih.

ie som si istý, kedy začala moja nedôvera voči polícii. Nepamätám si čas, keď som si myslela, že polícia sú ľudia, ktorým môžem dôverovať. Vyrastal som v malom meste. Nemôžem spomenúť na žiadnu udalosť, ktorá ma spôsobila, že im nedôverujem. Nikdy som si nemyslela, že tam bola polícia "chrániť a slúžiť." Toto bolo predtým, ako som bol niekedy zatknutý alebo obťažovaný policajnými dôstojníkmi. Viem, že existujú policajní dôstojníci, ktorým sa dá dôverovať, ale ak sa k mne priblíži a hovorí mi, moje počiatočné reakcie nie sú pozitívne. To platí aj vtedy, keď som neurobil nič ilegálne. To môže byť predsudok. Nie je to niečo, čo môžem ľahko prekonať. Existujú policajti, ktorí chcú udržať ľudí v bezpečí. Kedykoľvek sa uvidím, že sa k mne priblížil policajný dôstojník, môj prvý impulz je spustiť. Nerobím to. Snažím sa byť civilná, ale mám problémy s tým. Mám fantázie o tom, že dám policajtovi útočisko, aby nebolo zatknuté, ale to zostane fantáziou. Neviem, či by som to naozaj chcel urobiť: aj keď je pravda, že dám len ranné práce mužom, ktorí chcú dať svoje kohúty do úst.

Ich bin mir nicht sicher, wann mein Misstrauen gegenüber der Polizei begann. Ich kann mich an keine Zeit erinnern, in der ich dachte, dass die Polizei Leute waren, denen ich vertrauen konnte. Ich bin in einer kleinen Stadt aufgewachsen. Ich kann mich an keinen Vorfall erinnern, der mich dazu brachte, ihnen nicht zu trauen. Ich habe einfach nie gedacht, dass die Polizei da ist, um "zu schützen und zu dienen". Das war, bevor ich jemals von Polizisten verhaftet oder belästigt wurde. Ich weiß, dass es Polizeibeamte gibt, denen man vertrauen kann, aber wenn man auf mich zugeht und mit mir spricht, ist meine erste Reaktion nicht positiv. Dies gilt auch dann, wenn ich nichts Illegales getan habe. Das kann ein Vorurteil sein. Es ist nicht etwas, das ich leicht überwinden kann. Es gibt Polizisten, die die Menschen beschützen wollen. Immer wenn ich einen Polizisten sehe, der sich mir nähert, ist mein erster Impuls, zu rennen. Ich mache das nicht. Ich versuche, höflich zu sein, aber ich habe Schwierigkeiten, das zu tun. Ich träume davon, einem Polizisten einen Blowjob zu verpassen, um nicht verhaftet zu werden, aber das wird eine Fantasie bleiben. Ich weiß nicht, ob ich es wirklich tun möchte: obwohl es wahr ist, dass ich nur Männern Blowjobs gebe, die ihre Schwänze in meinen Mund stecken wollen.

No comments:

Post a Comment