Tuesday, November 21, 2017

My Least Favorite Time of the Year (Мое наименее любимое время года)

This is my least favorite time of the year. There is a lot of focus put on getting together with family. I rarely hear from my family. I have to take some responsibility for this lack of communication. I do not reach out to them. Honestly I have felt like an alien in my own family. It seems like my sisters and I have completely different memories of our childhoods. our tastes are definitely different. If you  heard us talking you would think that we were from different parts of the country. It is not a question of good and bad. It is just a question of being different. This is the season of giving. At Christmas and on birthdays we are expected to give gifts. Usually I do not have money at this time of the year. I would prefer giving gifts at any time of year. I give things to people, because it is a way of showing love. I do not want to give gifts from a sense of obligation due to a date on a calendar. When I was growing up I always felt a lot of tension. I am not sure why, but I do remember that it was never a time of joy. I would like to be able to show my love to my friends throughout the year. I have some great friends. I am thankful for these friends all year, not just at Thanksgiving. People usually eat a lot on Thanksgiving, A holiday in the USA. I usually do not eat anything on that day. Maybe I will eat something this year.


Это мое наименее любимое время года. Существует много акцента на том, чтобы собраться вместе с семьей. Я редко слышу от своей семьи. Я должен взять на себя определенную ответственность за такое отсутствие связи. Я не обращаюсь к ним. Честно говоря, я чувствовал себя как инопланетянин в своей семье. Кажется, мои сестры и я совершенно разные воспоминания о детстве. наши вкусы совершенно разные. Если бы вы услышали, как мы разговариваем, вы бы подумали, что мы из разных уголков страны. Это не вопрос добра и зла. Это просто вопрос того, как быть другим. Это сезон отдачи. На Рождество и в дни рождения мы должны давать подарки. Обычно у меня нет денег в это время года. Я бы предпочел давать подарки в любое время года. Я даю вещи людям, потому что это способ показать любовь. Я не хочу давать подарки из чувства долга из-за даты в календаре. Когда я рос, я всегда испытывал сильное напряжение. Я не знаю, почему, но я помню, что это было не время радости. Я хотел бы показать свою любовь своим друзьям в течение всего года. У меня есть отличные друзья. Я благодарен этим друзьям в течение всего года, а не только на День благодарения. Люди обычно едят много на День благодарения, праздник в США. Обычно я ничего не ем в этот день. Может быть, я буду есть что-то в этом году.


Das ist meine am wenigsten geliebte Zeit des Jahres. Es wird viel Wert darauf gelegt, mit der Familie zusammenzukommen. Ich höre selten von meiner Familie. Ich muss Verantwortung für diesen Mangel an Kommunikation übernehmen. Ich greife sie nicht an. Ehrlich gesagt habe ich mich in meiner eigenen Familie wie ein Alien gefühlt. Es scheint, als hätten meine Schwestern und ich ganz andere Erinnerungen an unsere Kindheit. Unser Geschmack ist definitiv anders. Wenn Sie uns reden hören, würden Sie denken, dass wir aus verschiedenen Teilen des Landes stammen. Es geht nicht um Gut und Böse. Es ist nur eine Frage des Andersseins. Das ist die Zeit des Gebens. Zu Weihnachten und an Geburtstagen werden Geschenke erwartet. Normalerweise habe ich zu dieser Jahreszeit kein Geld. Ich würde es vorziehen, Geschenke zu jeder Zeit des Jahres zu geben. Ich gebe den Menschen Dinge, weil es eine Art ist, Liebe zu zeigen. Ich möchte keine Geschenke aus einem Gefühl der Verpflichtung aufgrund eines Termins in einem Kalender geben. Als ich aufwuchs, verspürte ich immer eine große Anspannung. Ich bin mir nicht sicher warum, aber ich erinnere mich, dass es nie eine Zeit der Freude war. Ich möchte meinen Freunden das ganze Jahr über meine Liebe zeigen. Ich habe ein paar gute Freunde. Ich bin dankbar für diese Freunde das ganze Jahr, nicht nur bei Thanksgiving. Die Leute essen normalerweise viel auf Thanksgiving, einem Urlaub in den USA. Ich esse normalerweise an diesem Tag nichts. Vielleicht werde ich dieses Jahr etwas essen.

No comments:

Post a Comment