Wednesday, August 3, 2016

снова Размышляя о том, почему мой мозг работает так, как это делает.

I am happy being who I am, but I still wonder why my brain works the way it does. For me the main thing that is missing from most popular humor in the United States is humor. I remember when I saw "Animal House" the first time I laughed once. second time that I watched it I did not laugh at all. I hated that film. I prefer German, Czech, Polish and Russian humor. I enjoy having eclectic taste. I would rather be a lone wolf than a part of a flock of sheep.

Ich bin glücklich zu sein, wer ich bin, aber ich immer noch fragen, warum mein Gehirn funktioniert, wie es funktioniert. Für mich ist die Hauptsache , die in den Vereinigten Staaten von den meisten populären Humor fehlt, ist Humor. Ich erinnere mich, als ich "Animal House" das erste Mal sah ich einmal lachte. zweite Mal, dass ich sah es ich überhaupt nicht zum Lachen. Ich hasste diesen Film. Ich ziehe es Deutsch, Tschechisch, Polnisch und Russisch Humor. Ich genieße es, eklektischen Geschmack. Ich würde lieber ein einsamer Wolf als ein Teil einer Herde von Schafen sein.

Jsem rád, že kdo jsem, ale pořád si říkám, proč můj mozek funguje tak, jak to dělá. Pro mě je hlavní věc, která chybí z nejpopulárnějších humoru ve Spojených státech je humor. Vzpomínám si, když jsem viděl "Dům Animal" Poprvé, když jsem se zasmál. Podruhé, že jsem sledoval, jak jsem se nesmál vůbec. Nenáviděl jsem ten film. Dávám přednost němčině, češtině, polštině a ruštině humor. Baví mě mají eklektický vkus. Raději bych byl vlk samotář než část stáda ovcí.

Cieszę się tym, kim jestem, ale ja wciąż zastanawiam się, dlaczego mój mózg działa tak, jak to robi. Dla mnie najważniejsze, że brakuje humoru najpopularniejszego w Stanach Zjednoczonych jest humor. Pamiętam, kiedy zobaczyłem pierwszy raz, kiedy śmiał się raz "Animal House". drugi raz, kiedy oglądałem go nie śmiał w ogóle. Nienawidziłam tego filmu. Wolę niemieckim, czeskim, polskim i rosyjskim humor. I cieszyć się posiadaniem eklektyczny gust. Wolałbym być samotnikiem niż część stada owiec.

Я счастлив быть тем, кто я есть, но я до сих пор удивляюсь, почему мой мозг работает так, как это делает. Для меня главное, что не хватает из самых популярных юмора в Соединенных Штатах юмор. Я помню, когда я увидел "Дом животных" В первый раз я смеялся один раз. второй раз, когда я смотрел, я не смеялся вообще. Я ненавидел этот фильм. Я предпочитаю немецкий, чешский, польский и русский юмор. Мне очень нравится, имеющих эклектичный вкус. Я предпочел бы быть одиночкой, чем часть стада овец.


No comments:

Post a Comment