Tuesday, April 12, 2016

I Still Dream, Я все еще мечтают, Я все ще мріють.

Why are so many people afraid of or dislike people who are different from them? If people focused more on what they have in common with those they think of as being different they would be happier. I have to remind myself of this too. It is also important to remember the actions of governments in countries does not represent all of the people in those countries. This was true when George W, Bush was president of the U.S.A. This is also true of Владимир Путин (Vladimir Putin) in the Russian Federation. I continue to dream of a day when members of LGBTQ communities all over the world can be free to be who they are. I also dream of a day when peoples of all religions and those without religion will respect other's views on religion. It is important for all people to be able to be happy with who they are.
Почему так много людей боятся или не любят людей, которые отличаются от них? Если люди обращали больше внимания на то, что у них есть общего с теми, что они думают о как иначе они были бы счастливее. Я должен напомнить себе об этом тоже. Важно также помнить, действия правительств в странах не представляет всех людей в этих странах. Это было верно, когда Джордж Буш был президентом U.S.A. Это также верно Владимир путин в Российской Федерации. Я продолжаю мечтать о дне, когда члены ЛГБТ-сообщества во всем мире может быть свободным, чтобы быть, кто они есть. Я также мечтаю о дне, когда народы всех религий и тех, кто без религии будут уважать взгляды других на религию. Это важно для всех людей, чтобы иметь возможность быть счастливым с тем, кто они есть.

Чому так багато людей бояться або не люблять людей, які відрізняються від них? Якщо люди звертали більше уваги на те, що у них є спільного з тими, що вони думають про як інакше вони були б щасливішими. Я повинен нагадати собі про це теж. Важливо також пам'ятати, дії урядів в країнах не становить всіх людей в цих країнах. Це було вірно, коли Джордж Буш був президентом U.S.A. Це також вірно Володимир Путін в Російській Федерації. Я продовжую мріяти про день, коли члени ЛГБТ-спільноти в усьому світі може бути вільним, щоб бути, хто вони є. Я також мрію про день, коли народи всіх релігій і тих, хто без релігії будуть поважати погляди інших на релігію. Це важливо для всіх людей, щоб мати можливість бути щасливим з тим, хто вони є.

No comments:

Post a Comment