Wednesday, March 9, 2016

A Brief Post Before Bed

This is my space for for expressing my thoughts and feelings without censorship. If I write about going through hard times I am not trying to get sympathy. I am simply telling what is going on in my life. I find it easier to deal with issues if I write or talk about them. The hardest thing for me to do is to ask for help, but sometimes I have to do that. I am getting in touch with the people who are going to help me. I will not simply survive. I will thrive.

Это мое пространство для для выражения своих мыслей и чувств без цензуры. Если я пишу о переживает трудные времена, я не пытаюсь получить сочувствие. Я просто говорю, что происходит в моей жизни. Я считаю, что легче иметь дело с проблемами, если я пишу или говорить о них. Самое трудное для меня сделать, это попросить о помощи, но иногда я должен сделать это. Я получаю в контакт с людьми, которые собираются, чтобы помочь мне. Я не буду просто выжить. Я буду процветать.

Acesta este spațiul meu pentru ca exprima gândurile și sentimentele mele fără cenzură. Dacă aș fi scris despre trece prin vremuri grele nu încerc pentru a obține simpatia. Sunt pur și simplu, spun ce se întâmplă în viața mea. Mi se pare mai ușor să se ocupe de probleme dacă scriu sau vorbesc despre ele. Cel mai greu lucru pentru mine să fac este de a cere ajutor, dar uneori trebuie să fac asta. Eu sînt achiziþie în contact cu oamenii care vor să mă ajute. Nu voi supraviețui pur și simplu. Voi prospera.

Das ist mein Platz für meine Gedanken und Gefühle ohne Zensur ausdrücken. Wenn ich schreibe über harte Zeiten durchlaufen ich nicht Mitleid zu bekommen versuche. Ich bin einfach zu sagen, was in meinem Leben passiert. Ich finde es einfacher, mit Fragen zu beschäftigen, wenn ich über sie schreiben oder sprechen. Das Schwierigste, was für mich zu tun ist, um Hilfe zu bitten, aber manchmal muss ich das tun. Ich bin immer mit den Leuten in Kontakt, die mich gehen zu helfen. Ich werde nicht einfach überleben. Ich werde gedeihen.

To moja przestrzeń do wyrażania swoich myśli i uczuć, bez cenzury. Jeśli piszę o przeżywa ciężkie czasy nie próbuję uzyskać sympatię. Ja po prostu powiedzieć, co dzieje się w moim życiu. I łatwiej radzić sobie z problemami, jeśli pisać lub mówić o nich. Najtrudniejszą rzeczą dla mnie zrobić, to poprosić o pomoc, ale czasami muszę zrobić. Dostaję w kontakcie z ludźmi, którzy będą mi pomóc. Nie będzie po prostu przetrwać. Będę rozwijać.

To je môj priestor pre pre vyjadriť svoje myšlienky a pocity bez cenzúry. Ak mám písať o prechádza ťažkými časmi Nesnažím sa dostať sympatie. Ja jednoducho povedať, čo sa deje v mojom živote. Pripadá mi to jednoduchšie zaoberať otázkami, či som písať alebo hovoriť o nich. Najťažšie vec pre mňa urobiť, je požiadať o pomoc, ale niekedy mám robiť. Som stále v kontakte s ľuďmi, ktorí majú v úmysle, aby mi pomohol. Nebudem jednoducho prežiť. Aj bude dariť.

To je můj prostor pro pro vyjádřit své myšlenky a pocity bez cenzury. Mám-li psát o prochází těžkými časy Nesnažím se dostat sympatie. Já prostě říct, co se děje v mém životě. Připadá mi to jednodušší zabývat otázkami, jestli jsem psát nebo mluvit o nich. Nejtěžší věc pro mě udělat, je požádat o pomoc, ale někdy mám dělat. Jsem stále v kontaktu s lidmi, kteří mají v úmyslu, aby mi pomohl. Nebudu prostě přežít. I bude dařit.

No comments:

Post a Comment