Thursday, February 18, 2016

Another Brief Update,Другой Краткое Обновление, Ein weiteres kurzes Update, Інший Короткий Оновлення

I work tomorrow. I would like to be able to work full-time for this brewery. They brew some good beers. I can enjoy a job where I do a lot of physical work. This is especially true if I am working with nice people. I would like to have a job where I use my brain and my muscles. I want my mind and body to be active. Ideally I would like to have a job where I use my language abilities and my capacity for learning to do things on the computer and where I would not sit at a desk all day. In the meanwhile working at this brewery is a job that I think I will enjoy. I just hope that I will be able to work enough hours.

Я завтра работаю. Я хотел бы иметь возможность работать полный рабочий день для этого пивоваренного завода. Они варят несколько хороших пива. Я могу наслаждаться работу, где я много физической работы. Это особенно верно, если я работаю с хорошими людьми. Я хотел бы иметь работу, где я использую мой мозг и мои мышцы. Я хочу, чтобы мой ум и тело, чтобы быть активным. В идеале я хотел бы иметь работу, где я использую свои языковые способности и моя способность учиться делать вещи на компьютере и где я бы не сидеть за столом весь день. В то же время, работающих на этом пивоварни является работа, что я думаю, я буду наслаждаться. Я просто надеюсь, что буду иметь возможность работать достаточно часов.

Ich arbeite morgen. Ich möchte in der Lage sein, für diese Brauerei Vollzeit zu arbeiten. Sie brauen einige gute Biere. Ich kann einen Job zu genießen, wo ich viel körperliche Arbeit zu tun. Dies gilt vor allem, wenn ich mit netten Leuten arbeite. Ich möchte einen Job zu haben, wo ich mein Gehirn und meine Muskeln verwenden. Ich will meinen Körper und Geist aktiv zu sein. Im Idealfall würde Ich mag einen Job zu haben, wo ich meine Sprachkenntnisse und meine Fähigkeit zum Lernen verwenden, um Dinge auf dem Computer zu tun ist und wo ich an einem Schreibtisch den ganzen Tag nicht sitzen würde. In der Zwischenzeit in dieser Brauerei arbeitet, ist eine Aufgabe, die ich glaube, ich genießen. Ich hoffe nur, dass ich in der Lage sein wird, genügend Stunden zu arbeiten.

Я працюю завтра. Я хотів би мати можливість працювати повний робочий день для цього пивоварного заводу. Вони варять кілька хороших пива. Я можу насолоджуватися роботу, де я багато фізичної роботи. Це особливо вірно, якщо я працюю з хорошими людьми. Я хотів би мати роботу, де я використовую мій мозок і мої м'язи. Я хочу, щоб мій розум і тіло, щоб бути активним. В ідеалі я хотів би мати роботу, де я використовую свої мовні здібності і моя здатність вчитися робити речі на комп'ютері і де я б не сидіти за столом весь день. У той же час, що працюють на цьому пивоварні є робота, що я думаю, я буду насолоджуватися. Я просто сподіваюся, що буду мати можливість працювати досить годин.

No comments:

Post a Comment