Wednesday, February 17, 2016

Getting Ready for Work

I am getting ready fro my first day of a temp job. I am having a hard time getting started. Not unusual for me in the morning. Grigory Leps is waking me up. I am trying not to worry about whether or not I will have a home in two weeks. I can only do what I can do and try to remain positive.

Я готовлюсь сюда мой первый день темп работы. Я имею трудное время начала работы. Не необычно для меня по утрам. Григорий Лепс пробуждается меня. Я пытаюсь не беспокоиться о том, или не у меня дома в течение двух недель. Я могу только делать то, что я могу сделать, и попытаться остаться положительным.

Ich bin immer her meinem ersten Tag von einem temporären Job bereit. Ich habe eine harte Zeit begonnen. Nicht ungewöhnlich für mich in der Früh. Grigory Leps weckt mich auf. Ich versuche nicht, sich Sorgen zu machen, ob ich ein Haus in zwei Wochen haben werden. Ich kann nur das tun, was ich tun kann, und versuchen, positiv zu bleiben.

Ja sa chystám tam môj prvý deň temp prácu. Mám ťažký čas, ako začať. Nie je nezvyčajné, pre mňa v dopoludňajších hodinách. Grigory Leps ma prebúdza. Snažím sa, aby sa nebála o tom, či budem mať doma za dva týždne. Môžem robiť len to, čo môžem urobiť a pokúsiť sa zostať pozitívne.


No comments:

Post a Comment