Saturday, February 27, 2016

I Am Back With a Brief Post

I had a couple of days without electricity, and I did not feel very good. The electricity is back on, and I am feeling better. I am behind on some things on various media sites and in my blog. I need to step up my efforts in job hunting. I woke up Tuesday morning with a sore throat. I could not stand up without coming close to regurgitating. My job did not call me in to work. It is probably good that they did not need me to work. I hope they will need more or that I will find another job. The temp agency is trying to find me another position with more hours.

It looks like there may me the possibility for an increase of LGBTQ rights in Ukraine. I definitely hope that this happens. I would also like to see this happen in Russia. I know that this is not likely to happen in Russia, but I never say never.

У мене було кілька днів без електрики, і я не відчуваю себе дуже добре. Електрика назад, і я відчуваю себе краще. Я позаду на деяких речах на різних сайтах засобів масової інформації, так і в моєму блозі. Мені потрібно активізувати свої зусилля в пошуку роботи. Я прокинувся у вівторок вранці з болем в горлі. Я не міг встати, не приходячи близько до вивергає. Моя робота не дзвонив мені, щоб працювати. Це, ймовірно, добре, що вони не потрібні мені працювати. Я сподіваюся, що вони будуть мати потребу в більш-що я знайду іншу роботу. Темп агентство намагається знайти мені іншу позицію з великою кількістю годин.

Схоже, що там може мені можливість для підвищення прав ЛГБТ в Україні. Я безумовно сподіваюся, що це станеться. Я також хотів би, щоб це сталося в Росії. Я знаю, що це не може статися в Росії, але я ніколи не говори ніколи.

У меня было несколько дней без электричества, и я не чувствую себя очень хорошо. Электричество обратно, и я чувствую себя лучше. Я позади на некоторых вещах на различных сайтах средств массовой информации, так и в моем блоге. Мне нужно активизировать свои усилия в поиске работы. Я проснулся во вторник утром с болью в горле. Я не мог встать, не приходя близко к извергает. Моя работа не звонил мне, чтобы работать. Это, вероятно, хорошо, что они не нужны мне работать. Я надеюсь, что они будут нуждаться в более или что я найду другую работу. Темп агентство пытается найти мне другую позицию с большим количеством часов.

Похоже, что там может мне возможность для повышения прав ЛГБТ в Украине. Я определенно надеюсь, что это произойдет. Я также хотел бы, чтобы это произошло в России. Я знаю, что это не может произойти в России, но я никогда не говори никогда.

No comments:

Post a Comment