Friday, November 20, 2015

Neuč vtáka lietať

"Neuč vtáka lietať," by Richard Müller, is one of my favorite CD's. I am listening to it right now. He is one of my favorite singers. I love the music on the CD, and it brings back good memories. It brings back memories of a friend with whom I lost contact. He reminded me of my love for Slavic languages, and he helped me to start learning Czech and Slovak. He introduced me to some great Czech and Slovak music. If what someone told me is true he thought I was mostly interested in his cock. That is not true. I would have sucked it if he wanted, but what I liked most about him was that I could talk with him about my love for languages and music from around the world. He did not make me feel like I was trying to feel different. This CD also brings back memories of the short time I spent in Prague in 2004. I enjoyed learning to go into stores and carry out transactions in Czech. I really long to go back and immerse myself in the language  and drink the great beer there. I also want to learn Slovak. I wish I understood more of the lyrics on this CD. My favorite song is the title song, "Neuč vtáka lietať." One song, "Milenky Krista" features the organ of the church Svätý František z Asisi. I am not giving up my dream of going back to Europe.

"Neuč vtáky lietať," od Richarda Müllera, je jedným z mojich obľúbených CD. Ja som počúvať to práve teraz. On je jeden z mojich obľúbených spevákov. Mám rád hudbu na CD, a to privádza späť dobré spomienky. Prináša spomienky na priateľovi, s ktorým som stratil kontakt. Pripomenul mi moju lásku k slovanských jazykov, a on mi pomohol začať sa učiť po česky a slovenský. Predstavil ma nejaké veľké českej a slovenské hudby. Ak je to, čo niekto mi povedal, je pravda, že som myslel, že najväčší záujem o jeho penis. To nie je pravda. Ja by som si cucal, keby chcel, ale to, čo sa mi páčilo najviac na ňom bolo, že som mohol hovoriť s ním o svojej láske k jazyky a hudbu z celého sveta. Nemal sa cítim, akoby som sa snažil cítiť inak. Toto CD prináša spomienky na krátku dobu som strávil v Prahe v roku 2004. Páčilo sa mi učiť sa ísť do obchodov a vykonávať transakcie v slovenčine. Naozaj som dlho sa vrátiť a ponoriť v jazyku a piť výborné pivo tam. Tiež som sa chcú naučiť slovenský. Želám si, aby som pochopil, viac textov na tomto CD. Moja obľúbená pieseň je pieseň titulu, "Neuč vtáky lietať." Jedna pieseň, "Milenky Krista" predstavuje orgán cirkvi Svätý František z Asis. Nie som vzdávam svoj sen o návrate do Európy.

"Neuč vtáka lietať," od Richarda Müllera, je jedním z mých oblíbených CD. Já jsem poslouchat to právě teď. On je jeden z mých oblíbených zpěváků. Mám rád hudbu na CD, a to přivádí zpět dobré vzpomínky. Přináší vzpomínky na příteli, s nímž jsem ztratil kontakt. Připomněl mi mou lásku k slovanských jazyků, a on mi pomohl začít se učit česky a slovensky. Představil mě nějaké velké české a slovenské hudby. Pokud je to, co někdo mi řekl, je pravda, že jsem myslel, že největší zájem o jeho penis. To není pravda. Já bych si cucal, kdyby chtěl, ale to, co se mi líbilo nejvíc na něm bylo, že jsem mohl mluvit s ním o své lásce k jazyky a hudbu z celého světa. Neměl se cítím, jako bych se snažil cítit jinak. Toto CD přináší vzpomínky na krátkou dobu jsem strávil v Praze v roce 2004. Líbilo se mi učit se jít do obchodů a provádět transakce v češtině. Opravdu jsem dlouho se vrátit a ponořit v jazyce a pít výborné pivo tam. Také jsem se chtějí naučit slovensky. Přeji si, abych pochopil, více textů na tomto CD. Moje oblíbená píseň je píseň titulu, "Neuč vtáka lietať." Jedna píseň, "Milenky Krista" představuje orgán církve Svätý František z Asisi. Nejsem vzdávám svůj sen o návratu do Evropy.

"Neuč vtáka lietať," von Richard Müller, ist einer meiner Lieblings-CDs. Ich bin, es zu hören gerade jetzt. Er ist einer meiner Lieblingssänger. Ich liebe die Musik auf der CD, und es bringt gute Erinnerungen. Es weckt Erinnerungen an einen Freund, mit dem ich den Kontakt verloren. Er erinnerte mich an meine Liebe für slawische Sprachen, und er hat mir geholfen, zu lernen Tschechisch und Slowakisch. Er stellte mich einigen großen tschechischen und slowakischen Musik. Wenn das, was jemand sagte mir, ist wahr, dachte er ich hauptsächlich interessiert sein Schwanz. Das ist nicht wahr. Ich würde es angesaugt werden können, wenn er wollte, aber was mir am besten gefallen an ihm war, dass ich mit ihm über meine Liebe zu Sprachen und Musik aus der ganzen Welt zu sprechen. Er hat mich nicht das Gefühl, ich habe versucht, anders zu fühlen. Diese CD bringt auch die Erinnerung an die kurze Zeit verbrachte ich in Prag im Jahr 2004. Ich genoss das Lernen zu in die Läden gehen und Durchführung von Geschäften in Tschechien zurück. Ich wirklich lange zurück und vertiefe mich in der Sprache und trinken die große Bier gibt. Ich möchte auch auf slowakisch zu lernen. Ich wünschte, ich verstand mehrere der Texte auf dieser CD. Mein Lieblingslied ist der Titelsong, "Neuč vtáka lietať." Ein Song, "milenky Krista" verfügt über die Orgel der Kirche Svätý František z Asisi. Ich gebe nicht auf meinen Traum zurück nach Europa.

"Neuč vtáka lietať," Ричард Мюллер, является одним из моих любимых компакт-дисков. Я слушаю его прямо сейчас. Он является одним из моих любимых певцов. Я люблю музыку на компакт-диске, и это возвращает хорошие воспоминания. Это возвращает воспоминания о другом, с которым я потерял контакт. Он напомнил мне о моей любви к славянским языкам, и он помог мне начать обучение чешских и словацких. Он познакомил меня с какой-то большой чешской и словацкой музыки. Если кто-то сказал, что меня это правда, что он думал, что я был в основном заинтересованы в его член. Это неправда. Я бы сосал его, если он хотел, но то, что мне понравилось больше всего о нем, что я мог говорить с ним о моей любви к языкам и музыке со всего мира. Он не заставляет меня чувствовать себя, как я пытался чувствовать себя иначе. Этот компакт-диск также приносит воспоминания о короткого времени я провел в Праге в 2004 году я наслаждался учиться идти в магазины и осуществлять сделки на чешском языке. Я действительно долго, чтобы вернуться и погрузиться в язык и пить отличное пиво там. Я также хочу, чтобы узнать, словацкий. Я хотел понимать больше лирики на этом диске. Моя любимая песня это название песни, "Neuč vtáka lietať." Одна песня, "Миленький Криста" показывает орган церкви Светы Франтишек г Asisi. Я не даю мою мечту о возвращении в Европу.

"Neuč vtáka lietať" Richard Müller, to jedna z moich ulubionych płyt CD. Słucham go teraz. On jest jednym z moich ulubionych wokalistów. Kocham muzykę na CD, i przywraca dobre wspomnienia. Przywraca wspomnienia z przyjacielem, z którym stracił kontakt. Przypomniał mi o mojej miłości do języków słowiańskich, a on pomógł mi, aby rozpocząć naukę czeskim i słowackim. Wprowadził mnie do jakiejś wielkiej muzyki czeskiej i słowackiej. Jeśli to, co ktoś mi powiedział, jest prawdą, że myślała, że ​​jestem zainteresowany głównie jego kogut. To nie jest prawda. Ja bym dupy to jeśli chciał, ale to, co lubię najbardziej w nim było, że mogę rozmawiać z nim o mojej miłości do języków i muzyki z całego świata. Nie czuję się jak starałem się czuć inaczej. Ta płyta przynosi również wspomnienia z krótkiego czasu spędzonego w Pradze w roku 2004. I bardzo zadowoleni z nauki, aby przejść do sklepów i przeprowadzania transakcji w języku czeskim. I naprawdę długo, aby wrócić i zanurzyć się w języku i wypić świetne piwo tam. Chciałbym także dowiedzieć się, słowackim. Szkoda, że ​​nie zrozumiał więcej tekstów na tej płycie. Moja ulubiona piosenka to utwór tytułowy, "Neuč vtáka lietať." Jedna piosenka, "Milenky Krista" posiada na organach kościoła Svätý František z Asisi. Ja nie daję się moje marzenie o powrocie do Europy.

No comments:

Post a Comment