Friday, November 13, 2015

Rob Lowe: Stories I Tell My friends and listening to Lutosławski

I just finished reading Rob Lowe Lowe's autobiography, Stories I Tell My Friends. It is an interesting entertaining book. I have wanted to see some of his movies, but I have not yet. The one I most wanted to see is "Bad Influence." I also want to see "I melt with You," "Hotel New Hampshire," The Outsiders," ""Square Dance" and others. I am not sure why I have not seen them yet. I never paid much attention to the scandal about his sex video. I would like to see the complete version of "The Outsiders" with his more emotional scenes that were cut out of the original release. I was surprised to learn that he was not very popular in school when he was growing up. really I did not know much about him before reading this book. I saw it when I was in the library, and I was drawn to it by the title. He has another book that I would now like to read. The book is well written and entertaining.

I am listening to music by Witold Lutosławski, The disc to which I am listening has "Fanfare for Los Angeles Orchestra," Concerto for Piano and Orchestra, "Chantefleurs et chantefables: and Symphony No. 2. "Chantefleurs et chantefable" is a song cycle based on Robert Desnos, a French poet I whom I find interesting. The songs were by Dawn Upshaw on this disc. I would like to use the fanfare as a processional if I ever needed to use one. The pieces on this disc were performed by the Kis Angeles Philharmonic Orchestra and conducted by Esa-Pekka Salonen. I want to hear more of Lutosławski's music. He is among my favorite composers.

Goodnight.

Właśnie skończyłem czytać autobiografię Rob Lowe Lowe, Stories mówię moim znajomym. Jest to ciekawa wciągająca książka. Chciałem zobaczyć niektóre z jego filmów, ale nie mam jeszcze. Jeden najbardziej chciałem zobaczyć to "Bad Influence". Ja też chcę zobaczyć "I stopić z Tobą", "Hotel New Hampshire", The Outsiders "," "Square Dance" i innych. Nie jestem pewien, dlaczego nie widziałem ich jeszcze. Nigdy nie zwracał uwagi na temat jego skandal seks wideo. Chciałbym, aby zobaczyć pełną wersję "The Outsiders" z jego bardziej emocjonalnych scen, które zostały wycięte z oryginalnego wydania. Byłem zaskoczony, że nie był bardzo popularny w szkole, kiedy dorastałem. Naprawdę mam przed przeczytaniu tej książki nie wiem zbyt wiele o nim. Widziałem go, gdy byłem w bibliotece, a ciągnęło mnie do niego przez tytuł. On ma inną książkę, która Chciałbym teraz przeczytać. Książka jest dobrze napisana i zabawna.

Słucham muzyki Witolda Lutosławskiego, płyta, do której słucham ma "Fanfara dla Los Angeles Orchestra," Koncert na fortepian i orkiestrę, "Chantefleurs et chantefables: i Symfonia nr 2" Chantefleurs et chantefable "to piosenka Cykl oparty na Roberta Desnosa, francuskiego poety I kogo mogę znaleźć interesujące. Piosenki były przez Dawn Upshaw na tej płycie. Chciałbym użyć fanfary jako procesyjny jeśli kiedykolwiek potrzebne do korzystania z jednego. Utwory na tej płycie zostały wykonane przez Kis Angeles Philharmonic Orchestra pod dyrekcją Esa-Pekka Salonen. Chcę usłyszeć więcej muzyki Lutosławskiego. Jest wśród moich ulubionych kompozytorów.

Dobranoc.

Ich beendete gerade zu lesen Rob Lowe Lowe Autobiographie, Stories I Tell My Friends. Es ist eine interessante unterhaltsames Buch. Ich wollte einige seiner Filme zu sehen, aber ich noch nicht. Der, den ich am meisten wollte sehen, ist "Bad Influence". Ich möchte auch sehen, "Ich Schmelze mit Sie", "Hotel New Hampshire" The Outsiders "," "Square Dance" und andere. Ich bin nicht sicher, warum ich habe sie noch nicht gesehen. Ich habe nie viel Aufmerksamkeit auf den Skandal um seine Sex-Video. Ich möchte die vollständige Version von "The Outsiders" mit seinen mehr emotionalen Szenen, die aus der ursprünglichen Version abgeschnitten waren zu sehen. Ich war überrascht zu erfahren, dass er nicht sehr beliebt in der Schule, als er aufwuchs. Ich wusste wirklich nicht viel über ihn vor der Lektüre dieses Buches kennen. Ich habe es gesehen, als ich in der Bibliothek, und ich wurde durch den Titel, um sie gezogen. Er hat ein weiteres Buch, das ich jetzt gerne lesen. Das Buch ist gut geschrieben und unterhaltsam.

Ich bin das Hören von Musik von Witold Lutoslawski, der Disc, auf die ich hören muss "Fanfare für Los Angeles Orchestra," Konzert für Klavier und Orchester, "Chantefleurs et Chantefables: und Symphony No. 2" Chantefleurs et Chantefable "ist ein Lied Zyklus basierend auf Robert Desnos, einer Französisch Dichter I, die ich interessant finde. Die Songs wurden von Dawn Upshaw auf dieser CD. Ich möchte die Fanfare als Prozessions verwenden, wenn ich jemals zu einem Einsatz benötigt werden. Die Stücke auf dieser CD wurden durchgeführt, von der Kis Angeles Philharmonic Orchestra und Esa-Pekka Salonen durchgeführt. Ich möchte mehr von Lutoslawskis Musik zu hören. Er gehört zu meinen Lieblingskomponisten.

Gute Nacht.

Acabei de ler a autobiografia de Rob Lowe Lowe, Stories Eu digo aos meus amigos. É um livro divertido interessante. Eu queria ver alguns de seus filmes, mas eu não tenho ainda. O que eu mais queria ver é "Bad Influence". Eu também quero ver "I Melt With You", "Hotel New Hampshire," The Outsiders "," "Square Dance" e outros. Eu não sou certo porque eu não os vi ainda. Eu nunca prestou muita atenção ao escândalo sobre seu vídeo de sexo. Eu gostaria de ver a versão completa de "The Outsiders" com suas cenas mais emocionais que foram cortados para fora da versão original. Fiquei surpreso ao saber que ele não era muito popular na escola quando ele estava crescendo. realmente eu não sei muito sobre ele antes de ler este livro. Eu vi isso quando eu estava na biblioteca, e eu estava atraído por ela pelo título. Ele tem um outro livro que eu gostaria agora de ler. O livro é bem escrito e divertido.

Eu estou escutando a música por Witold Lutosławski, O disco para o qual eu estou escutando tem "Fanfare for Orchestra Los Angeles," Concerto para Piano e Orquestra ", Chantefleurs et chantefables: e Symphony No. 2." Chantefleurs et Chantefable "é uma canção ciclo baseado em Robert Desnos, um poeta francês eu quem eu achar interessante. As canções eram por Dawn Upshaw neste disco. Eu gostaria de usar o alarde como um processional se eu precisasse usar um. Foram realizadas As peças deste disco pela Orquestra Filarmônica Kis Angeles e conduzida por Esa-Pekka Salonen. Eu quero ouvir mais da música de Lutosławski. Ele está entre meus compositores favoritos.

Boa noite.

No comments:

Post a Comment