Saturday, April 4, 2015

Почуття будинку в Празі (Pocit doma v Praze)

Some of my favorite times in Prague are of times when I did not receive special treatment but was treated like everybody else. Simple things like being given the same treatment by cashiers in grocery stores as was given to natives of the city made me feel more at home. Being greeted in Czech is stores and on the street was something I enjoyed. I wish I had handled giving tips in restaurants properly the few times I went to a restaurant by myself. That is one situation I hope they knew I was not doing the wrong thing on purpose. I was used to leaving a tip on the table before leaving the restaurant. I had forgotten that it was done differently. There was one time that it was fun to be treated like a visitor. I was on the Metro when three young guys got on the train with a bottle of wine. They wanted to practice English. I would have liked to practice Czech, but that was OK. Their English was better than my Czech was. We passed the bottle around and laughed and talked. I think they might have thought I had a sexual interest in them, but I was just enjoying their company. I would not have turned down the opportunity to blow them, but I was more interested in meeting new people.

At the school we had to give a one-on-one lesson to a student. The guy to whom I gave a lesson, Jiři, wanted to have our lesson at the Staropramen brewery close to the school. We met at lunch time, and I thought we would eat something, but we just drank a couple of beers. I had not eaten, so I was rather buzzed by the end of the lesson. It was a lot of fun, and I would have liked to have been able to get to know him better. The beer was very good, unpasteurized and unfiltered. I would like to visit breweries around the Czech Republic, Slovakia, Russia, Poland and Ukraine.

Některé z mých oblíbených časy v Praze jsou časy, kdy jsem neměl dostávat zvláštní zacházení, ale bylo zacházeno stejně jako všichni ostatní. Jednoduché věci, jako byla dána stejné zacházení pokladní v obchodech, jak byla dána rodáky města se cítím jako doma. Být pozdravil v češtině je obchody a na ulici bylo něco, co jsem si užil. Přeji si, abych měl zacházet dává tipy v restauracích, řádně se několikrát jsem šel do restaurace sám. To je jedna situace, doufám, že věděl, že jsem dělal něco špatného na účelu. Byl jsem zvyklý odchodu tip na stole před odchodu z restaurace. Zapomněl jsem, že se to stalo jinak. Byl tam jeden čas, že to bylo zábavné být zacházeno jako návštěvník. Byl jsem na metro, když tři mladí kluci se dostal do vlaku s lahví vína. Chtěli procvičovat angličtinu. Rád bych cvičit češtinu, ale to bylo v pořádku. Jejich angličtina byla lepší než moje byla čeština. Minuli jsme láhev kolem a smál se a povídali si. Myslím, že by si myslel, že mám sexuální zájem v nich, ale já jsem se jen tak si užívat jejich společnosti. Nebyl bych odmítl možnost je vyhodit, ale já jsem byl větší zájem o setkání s novými lidmi.

Ve škole jsme měli dát jeden na jednoho lekci studenta. Chlap, kterému jsem dal lekci, Jiří, chtěl mít lekci na pivovaru Staropramen v blízkosti školy. Potkali jsme se v době oběda, a myslel jsem, že bych něco sníst, ale my prostě vypil pár piv. Jsem nejedl, a tak jsem byl dost opilý na konci lekce. Bylo to hodně legrace, a já bych rád, aby byli schopni se s ním lépe poznat. Pivo bylo velmi dobré, nepasterované a nefiltrované. Chtěl bych navštívit pivovary po celé České republice, na Slovensku, v Rusku, v Polsku a na Ukrajině.

Деякі з моїх улюблених часів у Празі раз, коли я не отримував спеціального лікування, але ставилися, як і всі інші. Прості речі, як приділяється така ж лікування касирами в магазинах, як було дано уродженців міста змусив мене відчувати себе як вдома. Будучи зустрічали в чеська магазинах і на вулиці була те, що я користувався. Шкода, що я обробляється даючи поради в ресторанах, правильно кілька разів, я пішов до ресторану самостійно. Це одна ситуація, яку я сподіваюся, що вони знали, що я не робив неправильні речі за призначенням. Я звик до залишаючи чайові на столі, перш ніж покинути ресторан. Я забув, що це було зроблено по-різному. Був один раз, це було весело, щоб розглядатися як відвідувач. Я був в метро, ​​коли три молоді хлопці сіли на потяг з пляшкою вина. Вони хотіли, щоб практикувати англійську мову. Мені б хотілося, щоб практикувати чеської, але це було в порядку. Їх англійська мова була краще, ніж мій чеський було. Ми пройшли пляшку навколо і сміялися і розмовляли. Я думаю, що вони могли подумати, що було сексуальний інтерес до них, але я просто насолоджувався своєї компанії. Я б не відмовився від можливості, щоб підірвати їх, але я був більше зацікавлений в нових знайомствах.

У школі ми повинні були дати один-на-один урок студента. Хлопець, якому я дав урок, Іржі, хотів, щоб наш урок на заводі Старопрамен близько до школи. Ми зустрілися в обідній час, і я думав, що ми що-небудь з'їсти, але ми просто випили пару пляшок пива. Я не їв, так що я був досить гуділи в кінці уроку. Це було дуже весело, і я хотів би змогли дізнатися його краще. Пиво було дуже добре, непастеризоване і нефільтроване. Я хотів би відвідати пивоварні заводи по всій Чеській Республіці, Словаччині, Росії, Польщі та України.

No comments:

Post a Comment