Friday, March 20, 2015

"Cigaretka na 2 t'ahy"

I am listening to one of my favorite songs, "Cigaretka na 2 t'ahy" by Richard Müller. I remember hearing the song for the first time when I was first starting to learn some Slovak, and I was able to figure out what some of the lyrics were without seeing the title. I knew he was singing about smoking a cigarette in two puffs. It had been a long time since I had had any contact with Slavic languages when I first started studying Slovak, and it was like seeing an old friend I had not seen in years. It reawakened my dormant connection with them. Instead of regretting not having studied languages for so long I decided to get started again. I had a friend who thought that it was because of a man that I had an interest in Slovak and Czech. I wanted to start learning Slovak, because I was a bit intimidated by Czech. I do want to learn both along with some other languages that I have mentioned. One of my dream situations would be to live spring in Prague, Czech Republic, summer in Poprad Slovakia, fall in Łódź, Poland and winter in Ljubljana, Slovenia. With travels to other places, taking trips to Lawrence, Kansas. When I dream I dream big. I will not give up my dreams.

Já poslouchám jeden z mých oblíbených písniček, "Cigaretka na 2 t'ahy" od Richarda Müllera. Vzpomínám si, slyšel píseň poprvé, kdy jsem byl poprvé začínáte učit nějaké slovenštiny, a byl jsem schopen přijít na to, co někteří z textů vlkodlaka, aniž by viděl titul. Věděl jsem, co se zpívá o kouření cigaret ve dvou pusinky. Bylo to už dávno, co jsem měl nějaký kontakt s slovanských jazyků Když jsem poprvé začal studovat slovenštinu, a bylo to jako vidět dávného přítele jsem neviděla roky. To probudila mé spící spojení s nimi. Místo toho lituje, nemají studovaných jazyků tak dlouho jsem se rozhodl začít znovu. Měl jsem kamaráda, který si myslel, že udělal: kvůli tomu, co člověka, který jsem měl zájem slovenštiny a češtiny. Chtěl jsem se začít učit slovenštinu ,:, protože jsem byl trochu zastrašit Czech. Chci se učit Jak alongwith některé další jazyky udělal jsem se již zmínil. Jeden z mých snů situací by bylo žít na jaře v Praze, České republice, na Slovensku v Popradu léto, podzim v Lodži, v Polsku a v zimě ve slovinské Lublani. U cest do okolí, přičemž výlety do Lawrence, Kansas. Když sním jsem velký sen. Nebudu vzdát své sny.

Ja počúvam jeden z mojich obľúbených pesničiek, "Cigaretka na 2 t'ahy" od Richarda Müllera. Spomínam si, počul pieseň prvýkrát, kedy som bol prvýkrát začínate učiť nejaké slovenčiny, a bol som schopný prísť na to, čo niektorí z textov vlkolaka, bez videl titul. Vedel som, čo sa spieva o fajčení cigariet vo dvoch pusinky. Bolo to už dávno, čo som mal nejaký kontakt s slovanských jazykov Keď som prvýkrát začal študovať slovenčinu, a bolo to ako vidieť dávneho priateľa som nevidela roky. To prebudila moje spiace spojenie s nimi. Namiesto toho ľutuje, nemajú študovaných jazykov tak dlho som sa rozhodol začať znova. Mal som kamaráta, ktorý si myslel, že urobil: kvôli tomu, čo človeka, ktorý som mal záujem slovenčiny a češtiny. Chcel som sa začať učiť slovenčinu,:, pretože som bol trochu zastrašiť Czech. Chcem sa učiť Ako alongwith niektoré ďalšie jazyky urobil som sa už zmienil. Jeden z mojich snov situácií by bolo žiť na jar v Prahe, Českej republike, na slovenských v Poprade leto, jeseň v Lodži, v Poľsku a v zime v slovinskej Ľubľane. U ciest do okolia, pričom výlety do Lawrence, Kansas. Keď zjem som veľký sen. Nebudem vzdať svoje sny.

Słucham jednej z moich ulubionych piosenek, "Cigaretka na 2 t'ahy" Richard Müller. Pamiętam, słysząc piosenkę po raz pierwszy, kiedy po raz pierwszy zaczynają uczyć się trochę Słowacki, i byłem w stanie dowiedzieć się, co niektóre z wilkołaka piosenki, nie widząc tytuł. Wiedziałem, co on śpiewa o palenie papierosów w dwóch pociągnięć. To było dawno nie miał żadnego kontaktu z języków słowiańskich Kiedy zaczynałem studia Słowacki, i to było jak widząc starego przyjaciela nie widziałem od lat. To obudził moje uśpione połączenie z nimi. Zamiast ubolewając, nie mając badanych językach tak długo, postanowiłem zacząć ponownie. Miałem przyjaciela, który myślał, że tak: to, co w człowieku, że miałem interes w słowackim i czeskim. Chciałem, aby rozpocząć naukę słowacki ,: bo był nieco onieśmielony Czech. Chcę się nauczyć Zarówno wynajęliśmy niektóre inne języki nie wspomniałem. Jednym z moich marzeń sytuacji byłoby żyć sprężynę w Pradze, Republika Czeska, Słowacja Poprad w lato, jesień w Łodzi, jak i zimą w Lublanie w Słowenii. Z podróży do innych miejsc, biorąc wycieczki do Lawrence w stanie Kansas. Gdy marzę Marzę duże. Nie dam się moje marzenia.

Jaz sem poslušal enega od mojih najljubših pesmi, "Cigaretka na 2 t'ahy" Richard Müller. Spomnim se, da sem predstavitvi pesem prvič, ko sem bil prvič začeli učiti nekaj slovaško, in sem bil sposoben, da ugotovimo, kaj nekatere lyrics volkodlaka ne da bi videl naslov. Vedel sem, kaj je petje o kajenju cigaret na dva vpiha. To je bilo dolgo časa, saj sem imel nobenega stika s slovanskimi jeziki Ko sem prvič začel učiti slovaško, in bilo je, kot vidim starega prijatelja nisem videl v zadnjih letih. To prebujajoĉih mojo spečo povezavo z njimi. Namesto, da obžaluje, nimajo od preučevanih jezikih, za tako dolgo, sem se odločil, da se ponovno začeli. Imel sem prijatelja, ki je mislil, da je to storil: zaradi tega, kar človek, ki sem ga imel interes v slovaškem in češkem. Hotela sem začeti učiti slovaško ,: ker sem bil malce prestraši češčini. Jaz želim, da se naučijo Oba alongwith nekateri drugi jeziki naredil sem že omenil. Eden od mojih sanjskih situacijah bi bilo živeti pomlad v Pragi, na Češkem, Slovaškem Poprad poleti, sodijo v Lodžu, Poljska in pozimi v Ljubljani, Slovenija. Pri potovanjih v druge kraje, ki so jemali izlete v Lawrence, Kansas. Ko Sanjam Sanjam velik. Ne bom dal moje sanje.

No comments:

Post a Comment