Friday, March 27, 2015

Română: altă limbă pe care mă interesează

Another languages that has interested me is Romanian. I have learned a few phrases, "te iubesc," "multumasc," "cu placere," "da" "nu" and others. It shouldn't be surprising that I am drawn to this language. It is a Romance language crossed with Slavic languages with a touch of Turkish. Also one of my favorite writers is from Romania, Eugène Ionesco, even though he did write in French. He is a big influence on my early writings. I have someone special on Facebook who is from Romania but now lives elsewhere. Romania is another country I would like to visit. I do not yet know how to pronounce some of the phrases that I know, but I will find out. I do know how to pronounce some words because of the song, "Dragostea din tei" by O-Zone. That is a fun song. I would like to find a good Romanian dictionary and a history of Romania. I also want to find some films in Romanian. I know that I cannot learn all of the languages that I want to learn, but I am going to learn as much as I can. My brain may be perverse and twisted, but it is perverse and twisted in good ways. The brains of the Tea Party are perverse and twisted, but they are perverse and twisted in totally sick ways. I am going to listen to the song mentioned above and get ready for work. My love goes out to those reading this.

Urmatorii limbi care mi-a interesate este limba română. Am învățat câteva expresii, "te iubesc", "multumasc", "cu placere", "da" "nu" și altele. Nu ar trebui să fie surprinzător că am atras la acest limbaj. Este o limbă romanică a trecut cu limbi slave, cu o atingere de turc. De asemenea, unul dintre scriitorii mei preferați este de la România, Eugène Ionesco, chiar dacă el a scris în limba franceză. El este o mare influență asupra scrierilor mele timpurii. Am pe cineva special pe Facebook, care face parte din România, dar acum trăiește în altă parte. România este o altă țară, aș dori să viziteze. Eu nu știu încă cum se pronunță unele dintre frazele pe care le cunosc, dar voi afla. Eu știu cum se pronunță câteva cuvinte, din cauza piesei "Dragostea din tei" de O-Zone. Acesta este un cântec distracție. Aș dori să găsească un bun dicționar română și o istorie de România. De asemenea, doresc să găsească unele filme în limba română. Știu că nu pot învăța toate limbile pe care le doresc să învețe, dar am de gând să învețe la fel de mult ca pot. Creierul meu poate fi pervers și răsucite, dar este pervers și răsucit în moduri bune. Creierul Tea Party sunt perverse și răsucite, dar ele sunt perverse și răsucite într-un mod cu totul bolnavi. Am de gând să ascult melodia de mai sus și pregătiți-vă pentru muncă. Dragostea mea iese la cei care citesc acest lucru.

No comments:

Post a Comment