Thursday, March 26, 2015

Я сподіваюся, що після вивчення Нові способів побачити і подумати про речі. (I Hope I Stop Learning New Ways to See and Think About Things)

Sometimes it is interesting how sometimes how we see something or think can be quickly changed. Long a go a friend gave me a book that he thought was in Russian, but it was in Ukrainian. The book was printed in Toronto, and not when I think of the name of that city I see it spelled Торонто in my mind. I gave the book to the language department where I was going to school. I wish I had that book now, but I hope it was put to good use. The only book I have in Ukrainian is a Bible. I also have Bibles in French, Spanish, Polish, Czech and Slovak. When I am tired or drunk I have difficulty doing simple math in English. I have to switch to Slovak in these circumstances. Some changes can take longer. When I was in school I would drink with a friend with whom I would speak French, and still when I drink my brain starts to switch to French. Sometimes in the morning it is hard to pick the right language in which to speak to someone. Sometimes I will start to say "Gutten Morgen!" to someone who does know German. (This is funny, because I know very little German.) Or I will start to say "Good Morning in another language." Sometimes I do not talk much in the morning, because it takes too long for me to pick the right language to speak to someone. I would like to find someone who wouldn't mind if I said "Dobré ráno!" or "Добрий Ранок!" or "Доброе Утро!" or  "Dobro jutro!" I hope I never stop learning languages or learning new ways to see or think about things.

Іноді це цікаво, як іноді, як ми бачимо щось або думаємо, можна швидко змінити. Довгі йти друг дав мені книгу, яку він думав, було російською мовою, але це було українською мовою. Книга була надрукована в Торонто, і не тоді, коли я думаю про імені цього міста я бачу, що написано Торонто, на мій погляд. Я дав книгу у відділ мови, де я ходив до школи. Я б хотів цю книгу, але я сподіваюся, що це було хороше застосування. Єдина книга, я маю на українському Біблія. У мене також є Біблії на французьку, іспанську, польську, чеську та словацьку. Коли я втомився і не пив, я насилу робить просту математику англійською мовою. У мене є для перемикання на Словацька в цих обставинах. Деякі зміни можуть зайняти більше часу. Коли я був у школі, я б випити з другом, з яким я буду говорити по-французьки, і як і раніше, коли я п'ю мій мозок починає перемикатися на французькій мові. Іноді вранці важко вибрати правильну мову, на якому, щоб поговорити з кимось. Іноді я почну говорити "Гуттен Морген!" для тих, хто знає німецьку мову. (Це смішно, бо я знаю дуже небагато німецька.) Або я почну говорити "Добрий ранок іншою мовою." Іноді я не багато говорити вранці, тому що це займає надто багато часу для мене, щоб вибрати правильну мову, щоб говорити з кимось. Я хотів би знайти когось, хто не буде заперечувати, якщо я сказав "Dobré Рано!" або "Добрий Ранок"! або "Доброе Утро!" або "Ласкаво jutro!" Я сподіваюся, що я ніколи не зупинятися вивчення мов або вивчення нових способів побачити або думати про речі....

No comments:

Post a Comment